تولید علوفه هیدروپونیک شتاب بیشتری می گیرد

تولید علوفهتولید علوفه هیدروپونیک شتاب بیشتری می گیرد

تولید محصولات علوفه ای با استفاده از هیدروپونیک

گیاهانی که به روش هیدروپونیک رشد می کنند تا 50 درصد سریعتر رشد می کنند و محصولات با کیفیت بهتری مانند جو، گندم و جو دوسر تولید می کنند.
هیدروپونیک نیاز به خاک را از بین می برد، بیماری ها و آفات منتقله از خاک، علف های هرز و استفاده از علف کش ها و آفت کش ها را از بین می برد و در عین حال 10 برابر کشاورزی سنتی سبزیجات تولید می کند.
علوفه سبز به دست آمده از هیدروپونیک شامل علف با دانه، ریشه، ساقه و برگ است. در حالی که علوفه معمولی فقط از یک ساقه و برگ تشکیل شده است.
سیستم های هیدروپونیک همچنین هدر رفت آب و مقدار منابع طبیعی مورد نیاز برای رشد را کاهش می دهند و در عین حال امکان کنترل کامل بر اقلیم، مواد مغذی و شرایط رشد را فراهم می کنند.

معرفی علوفه سبز هیدروپونیک

علوفه سبز یکی از نهاده های مهم است و نقش عمده ای در تغذیه دام دارد. علوفه مواد مغذی/مواد معدنی مورد نیاز را برای سلامتی دام یا دام فراهم می کند.

کنترل هزینه خوراک بر سود تأثیر می گذارد و منجر به کشاورزی موفق می شود. به دلیل هزینه های بالای نیروی کار، در دسترس نبودن زمین های آبی و گرانی زمین، کسب و کارها را با چالش های زیادی مواجه کرده است. بسیار واضح است که با افزایش هزینه ها و کاهش منابع طبیعی، فناوری پایدار مانند هیدروپونیک محرک کلیدی آینده صنعت پرورش حیوانات خواهد بود. استفاده از فناوری هیدروپونیک برای تولید علوفه سبز با کیفیت، گامی انقلابی در تولید علوفه سبز کشور خواهد بود.
وجود امکانات محدود آبیاری نیز نیرویی برای پیاده‌سازی فناوری هیدروپونیک در تولید علوفه سبز است.
آگرون پادانتخاب مناسبی برای اجرای فناوری هیدروپونیک خواهد بود. علوفه کشت شده به روش هیدروپونیک را می توان به اسب، گوسفند، بز، گاو و سایر حیوانات تغذیه کرد.

استفاده از هیدروپونیک در صنایع لبنی و دامداری

چرا علوفه سبز هیدروپونیک نقش عمده ای در تجارت لبنی دارد؟
 

نیاز به فناوری هیدروپونیک

فن آوری هیدروپونیک برای غلبه بر محدودیت های زیر برای تولید علوفه سبز با کیفیت، به ویژه برای کشاورزان لبنی مورد نیاز است.
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *