بچه ماهی خاویار[metaslider id=764]

خاویار به دلیل ارزش غذایی و همچنین ارزش مالی فوق ­العاده است و بازار بسیار خوب آن که تحت هر شرایطی با وجود تحریم ها کوچکترین خدشه ای به آن وارد نمیشود، بسیار مورد تجربه تولیدکنندگان قرار گرفته است.

صید ماهی خاویار برای گرفتن تخم ماهی بسیار محدود است و شرایط سختی دارد که شدیدا زیر نظر شیلات قرار دارد.

پرورش­ دهندگان ماهی چندی است روی به پرورش ماهی خاویار به برداشت خاویار روی آورده اند.

از آنجا که ماهی خاویار با توجه به سن و نگهداری آن ها هزینه های زیادی را برای پرورش­­ دهندگان دارد، بسیار برای آنان حائز اهمیت که از بهترین بچه ماهی های موجود استفاده کنند تا تلفات کمتر و بازدهی بیشتر داشته باشند.

شرکت آبزیان رشیدی با پرورش بچه ماهی خاویار به طور اختصاصی و بالا­ترین کیفیتی پرورش از جمله فروشندگان این بچه ماهی به شمار میرود که توانسته با بهترین قیمت در سراسر ایران آن را تحویل دهد و از بهترین های فروش بچه ماهی خاویار اند.

قیمت بچه ماهی خاویار با توجه به ارزش غذایی که دارند قیمت­ گذاری میشوند.

ماهی خاویار گونه های مختلفی دارد که خاویار بلوگا گرانترین نوع خاویار جهان به شمار می ­آید و از آن با عنوان طلای سیاه هم نام می­برند. به همان نسبت هم قیمت بچه ماهی خاویاری بلوگا جزو گرانترین بچه ماهی خاویاری است.

خواص خاویار:

بهبود بیماری پوستی به دلیل آنتی اکسیدان بالا
تنظیم کننده فشار خون
ضد ویروس بودن آن
افزایش حافظه و ضد آلزایمر
ضد افسردگی
سرشار از امگا 3
شرایطی که باید حتما برای پرورش ماهی خاویار یا اوزون برون رعایت کرد:

به میزان 6 الی 8 میلی گرم اکسیژن محلول در یک لیتر آب نیاز است.
کربن باید کمتر از 10 میلی گرم در لیتر باشد.
شوری آب بسیار تاثیر گذار است و باید بین 4 الی 10 گرم در لیتر باشد.
دمای مناسب برای پرورش 15 تا 27 درجه سیلسیوس است.
ماهی خاویار
ماهی خاویارماهی خاویارماهی خاویارماهی خاویار
گونه های مهم ماهی خاویاری:

1- فیل ماهی :

نام دیگر این ماهی بلوگا است که بهترین نوع این گونه نیز محسوب میشود و دارای قیمت بسیار بالایی است. این نوع ماهی هر دو سال یکبار تخم­ ریزی میکند.

2- ماهی خاویار چا لباش یا تاس ماهی روس:

این ماهی تقریبا در تمامی نقاط دریای خزر یافت میشود و تخم آن رنگ طلایی دارد.

3- ماهی دراکول:

ماهی دراکول یا اوزون برون یا بینی سیاه که در بین ماهی های خاویاری کمترین ارزش را دارد و دارای تخم­های ریزتر با ارزش غذایی کمتر است.

4- ماهی شیپ:

این ماهی ها برای تخم ریزی اصولا به آب های ایران می آیند و دارای تعداد کمی هستند.

5- ماهی قره برون:

دارای ارزش بالایی هستند و از زیرگونه های روس به شمار می­آیند.

به دلیل وجود بیماری های زیادی که برای ماهیان وجود دارد بهتر است که حتما قبل از هرگونه هزینه ای اطلاعات کاملی را در این موضوع و پرورش به درست بیاورید و با کارشناسان مربوطه حتما صحبت کنید.

ماهی خاویار متعلق به خانواده تاس ماهیان و بازمانده عصر ژوراسیک است که به دلیل کمیاب بودن و ارزش بالای تخم های این ماهی، بسیار با ارزش و گران بهاست.

ماهیان خاویار به بیست و هفت گونه تقسیم می شوند. البته چند گونه از این ماهی امروزه منقرض شده است.

دریای خزر به عنوان مهم ترین زیستگاه این ماهیان امروزه بیش از 93 درصد ماهیان خاویاری را در خوی جای داده است. سواحل کشور ایران در دریای خزر به عنوان بهترین و بزرگ ترین مکان زیست این ماهیان به شمار می آید.

ماهیان خاویاری برای پرورش به شرایط خاص نگهداری و اقلیم آب و هوایی مناسب نیاز دارند. چون کشور ایران این شرایط را داراست و دانش و تجربه در این زمینه در ایران کافی وکامل است، تولید کنندگان زیادی برای پرورش این نوع ماهی شروع به کار کرده اند.

بچه ماهی خاویاری برای پرورش در این حوزه برای شروع کار، اولین نیاز این مجموعه هاست. نوع گونه پرورشی و هم چنین سالم بودن این نوع بچه ماهی به دلیل ارزش بالای آن و آلوده نکردن کل محیط زیست ببسیار حیاتی و مهم است.

شرکت آبزیان رشیدی با پخش انواع بچه ماهی خاویاری و ارسال آن به سراسر کشور ایران از بزرگ ترین شرکت های پخش بچه ماهی خاویاری به شمار می آید. این شرکت با ارسال بچه ماهی خاویاری به صورت سالم و تضمینی در هر نقطه از ایران و تسویه بعد از تحویل آماده خدمات رسانی در زمینه فروش بچه ماهی خاویاری می باشد.

برای کارشناسی در این زمینه و انتخاب گونه خاویاری با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *