دستور العمل ها و تغذیه

کرم‌های خوراکی حشره‌ای مغذی هستند که پروتئین و چربی بالایی دارند. آنها غذای خوبی برای پرندگان، خزندگان، حیوانات کوچک و حتی مردم هستند.

اگرچه خوردن حشرات ممکن است عجیب به نظر برسد، اما برای اکثر مردم جهان خوردن حشرات بسیار رایج است. برخی حتی به عنوان یک غذای لذیذ در نظر گرفته می شوند. کرم‌های آرد را می‌توان خام و زنده مصرف کرد، همچنین می‌توان آن‌ها را در تابه سرخ کرد، اما برشته کردن خشک اغلب خوشمزه‌ترین و ناشناخته‌ترین راه برای خوردن آنهاست.

کرم آرد
خشک برشته شده برشته کردن خشک روش خوبی برای ذخیره کرم های اضافی است. کرم های خشک شده فضای زیادی را اشغال نمی کنند و می توانند تا یک سال بدون نگهداری در یخچال دوام بیاورند. بو دادن رطوبت حشرات را از بین می برد در حالی که مقدار زیادی پروتئین و ارزش غذایی آنها حفظ می شود.

خوردن
کرم پودر خشک برشته شده را می توان نمک زد یا در شکلات فرو کرد و به عنوان میان وعده میل کرد، روی سالاد پاشید و به سوپ اضافه کرد. طعم آنها بسیار شبیه بادام زمینی است و می توانند جایگزین آجیل در کلوچه ها، کیک ها و سایر دسرها شوند.

از آنجایی که کرم های برشته شکننده هستند، هنگام پخت کلوچه، پنکیک یا نان می توان آنها را آسیاب کرد و با آرد مخلوط کرد. روش های مختلف افزودن این حشرات به دستور العمل ها تقریباً نامحدود است.

نحوه خشک کردن کرم‌های خوراکی کباب شده، کرم‌های خوراکی
زنده خود را در یک آبکش بریزید و آنها را زیر آب خنک بشویید. این برای حذف هر گونه غذا و بستر از کرم ها است. حتماً کرم‌ها یا شفیره‌های مرده را انتخاب کنید و بردارید.

کرم ها را با دستمال کاغذی خشک کنید و در ظرف یا کیسه پلاستیکی قرار دهید و حدود پانزده دقیقه در فریزر قرار دهید. این به سرعت کرم ها را از بین می برد.

کرم های آرد را به طور مساوی روی یک ورقه شیرینی نچسب پخش کنید. اگر نگران چسبیدن کرم ها هستید، می توانید ورق را کمی چرب کنید.

کرم ها را در فر با دمای 200 درجه قرار دهید و به مدت یک الی دو ساعت بپزید تا خشک و ترد شوند. برخی از افراد بوی کرم های پخته شده را دوست ندارند و ترجیح می دهند آن ها را بیرون از خانه روی یک گریل گازی تنظیم شده روی دمای پایین بپزند.

توجه: اگر مقدار زیادی کرم آرد را تفت می دهید، می توانید به جای ورقه شیرینی از ماهیتابه استفاده کنید. آنها همچنین ممکن است نیاز به پخت چند ساعت دیگر داشته باشند.

ارزش غذایی کرم پودر زنده*
پروتئین: 20%
چربی: 13%
فیبر: 2%
آب: 62%

ارزش غذایی کرم آرد خشک*
پروتئین: 53%
چربی: 28%
فیبر: 6%
آب: 5%

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *