ماهی های کپور بیشتر تو چه عمق هایی هستند؟

ماهی کپور نقره ای

یک سئوال همیشه ذهن یک ماهیگیرو به خود مشغول می کنه، که من چه پرتابی رو انجام بدم برای ماهیگیری ، فاصله دور  یا فاصله نزدیک ، از  ساحل پرتاب را انجام بدم یا طعمه ماهیگیری رو با قایق به مرکز دریاچه به برم؟

زمانی که ما در ماهیگیری و صید ماهی کپور از سیستم طعمه پاشی استفاده نمی کنیم برای همین جا های که طعمه رو پرتاب می کنیم متغیر هست و هدف خواصی از اون پرتاب نداریم و هرچه بیشتر پرتاب کنیم می گیم که شانس خودمونو تو ماهیگیری بیشتر کردیم. حالا نمی دونم تو شهر های دیگه هم رواج داره یا فقط تو شیراز خودمون اینجوره همیشه ماهیگیری میگن که طعمه رو با قایق به مر کز دریاچه ببریم این جوری می تونیم نتیجه بهتری بگیریم و سایز ماهی ها خیلی بزرگ تر میشه. که تا حدودی هم دسته این موضوع که نیاز به نخ های ماهیگیری حدود ۲۰۰ متر می باشد.

ولی زمانی ما در ماهیگیری  دیگران را  مشاهده می کنیم که ماهی های بزرگی در کنار سواحل گرفته میشه ،  که نیازی به پرتاب های بلند نداره. 

ماهی کپور در چه عمقی زندگی می کند:

در این مقاله سعی می کنیم در باره  این که ماهی ها بیشتر در چه عمقی هستند را برسی کنیم. ماهی ها در هر عمقی که احساس امنیت کنند و خطر را احساس نکند در آن عمق به شنا کردن و غذا خوردن می پردازند حالا فرقی نمی کنه که این عمق زیر نیمتر باشه  یا این عمق مرکز دریاچه باشه.

فقط شرایط امنیتی برای ماهی ها مهیا باشد به نظر تون این شرایط چه چیزی های می تونه باشه؟ ورد افراد به آب یا آلودگی صورتی یا ورود قایق به آب اگه ما این امنیت رو برای ماهی ها به و جود بیاریم و ماهی ها به مکانی که  وارد میشوند راضی باشن دو چیزی باعث فرار آنها به عمق های زیاد نشود ما به راحتی می تونیم ماهی هارو در هر عمقی که در دسترس ما هست صید کنیم. ماهی ها کپور اکثرا دوست دارند در عمق های کم دنبال غذا بگردند یکی از بزرگ ترین دلایل تغذیه ماهی کپور در عمق های کم تابش نور خورشید بیشتری به سطح کف دریاچه ها می باشد که این تابش نور خورشید با عث فتوسنتز گیاهان و جلبک ها و ایجاد اکسیزن و غذای کافی برای ماهی ها و موجودات دیگر می شودو دلیل دیگر که تو این عمق ها به خاطر تابش نور خورشید اب نصبت به مرکز دریاچه جای که عمق بیشتری دارد گرم تر هست و ماهی ها این گرمای آب را دوست دارند .

ماهی کپور در چه عمقی زندگی می کند:

البته در آخر ما نباید امید وار به عوامل فیزیکی طبیعت برای جمع شدن ماهی ها و صید اونا باشیم با کمی محاسبات می تونیم با استفاده از طعمه پاشی ماهی هارو هرجا که دوست داریم جمع کنیم الانم تجاربی که بدست اوردم که باعث میشه شما تو کارتون موفق تر باشید رو بیان می کنم ما در برنامه های که هفته قبل داشتیم نکات اموزشی زیادی رو فرا  گرفتیم در مورد طعمه پاشی که عبارت بود از.  در فاصله حساب شده طعمه هارو به پاشید و در مکان طعمه پاشی شده با کمی فاصله می تونید با یک بطری شناور متصل به یک سنگ در کف دریاچه محدود طعمه پاشی رو از لب ساحل تشخیص بدید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *