استفاده از کنجاله حشرات برای تغذیه ماهی در امریکا

 استفاده از کنجاله حشرات برای تغذیه ماهی در امریکا-اخبار زیست فناوری
 استفاده از کنجاله حشرات برای تغذیه ماهی در امریکا-اخبار زیست فناوری

✅استفاده از کنجاله حشرات(mealworm) جهت تامین خوراک خانواده آزاد ماهیان در شمال امریکا اولین بار پس از استفاده موفقیت آمیز در شرکت Enterra مجاز اعلام شد.


شماره تماس
شماره تماس 09176303966 -09023408496

?مدیر انجمن کنترل مواد غذایی امریکا (AAFCO)، با درخواست شرکت Enterra مبنی بر قرار گرفتن کنجاله لارو مگس سرباز سیاه (BSF) در فهرست اجزاء مجاز خوراک خانواده آزاد ماهیان شامل سالمون، قزل آلا و آزاد ماهی شکم رنگی، موافقت کرد.

اصل حمایت کننده و تغییرات مرتبط با تعریف، توسط سازمان غذا و دارو (FDA) بررسی و پشتیبانی گردید.

?اندرو ویکرسون (Andrew Vickerson) مدیر ارشد فناوری در Enterra بیان کرد: “این اولین بار است که استفاده از کنجاله حشره در صنعت آبزی پروری شمال امریکا مورد تایید قرار گرفته است، و ما خرسندیم که برای اولین بار این محصول را به بازار عرضه می کنیم.”

?شرکت Enetrra، مواد غذایی مشتق شده از لارو مگس سرباز سیاه (BSF) و سایر گونه های حشرات را که به طور طبیعی در مناطق گرمسیری و معتدل سراسر جهان یافت می شوند تولید کرده و به فروش می رساند.

قبلا این شرکت تنها مجاز به فروش لاروهای خشک شده BSF بود. لاروها تحت شرایط کنترل شده ی محلی، از ضایعات مواد غذایی به دست می آیند که حاوی مواد با ارزشی هستند و در صورت عدم استفاده به صورت زباله دفن یا به کمپوست تبدیل می شوند.

?این شرکت همچنین از آژانس بازرسی مواد غذایی کانادا (CFIA) برای فروش لاروهای کامل خشک شده به عنوان یکی از ترکیبات غذایی تیلاپیا و ماکیان تاییدیه گرفته است. لاروهای کامل خشک شده شرکت Enetrra در مزرعه ای خاص و با امکانات اختصاصی در Langley، مناطق غربی کانادا تولید می شوند.

این شرکت با ساخت تجهیزات با حداکثر ظرفیت در Langley، قصد دارد تا در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۸ تجهیزات بزرگتر در نزدیکی Calgary ایجاد کند.

?ترجمه: رقیه جعفری تراجی

شرکت هیدروفارم ارایه دهنده انواع حشرات و لارو ماهیها خوراک آبزیان کنجاله حشرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *