پرورش مگس سرباز سیاه
لارو مگس سرباز سیاه bsfl یا Hermetia illucens L می‌تواند پسماندهای کشاورزی، رستورانی یا زباله ها و پسماندهای ارگانیک مثل انواع تفاله های میوه ها، خرما، زیتون و هر تفاله ای که این این قبیل باشند را در مرحله لاروی تغذیه کند. بعد از خروج از تخم و تغذیه از این پسماندها لارو رشد کرده نهایت سایزی می رسد و بعد از سورتینگ و شستشو به صورت زنده یا خشک شده جهت تغذیه انواع حیوانات در بازار فروخته می شود.
در زمینه تغذیه و روند تاثیر غذاها برروی لارو ها در دنیا و ایران تحقیقات زیادی انجام شده و در حال انجام است.

پرورش مگس سرباز سیاه . سایز مگس بالغ
پرورش مگس سرباز سیاه
در جهت کسب‌و‌کار پرورش مگس سرباز‌ ما در مزرعه هیدروفارم این خدمات را ارایه می کنیم: ارسال حشره زنده، یا تخم مگس سرباز، ارسال باکس پرورش و اقلام مورد نیاز، کمک به راه اندازی فارم کارگاهی و نیمه صنعتی و صنعتی، مشاوره رایگان ده دقیقه ای

پرورش مگس سرباز سیاه . دریافت فایل رایگان تغذیه لارو مگس سرباز
پرورش مگس سرباز سیاه . دریافت فایل رایگان تغذیه لارو مگس سرباز
پاسخ چند سوال احتمالی شما در مورد مگس سرباز سیاه
در این بخش چند سوال پر تکرار شما را کرده ایم ممکن است جز سوالات احتمالی شما هم باشند.

چطوری مگس زنده بالغ خریداری کنم؟
مگس سرباز سیاه بالغ در بازار خرید و فروش نمی شود به دلیل اینکه برای خریدار نمی صرفد که بالغ تهیه کند مگس های بالغ عمری ۷ تا ۱۰ روزه دارند کمی بیشتر و کمتر، پس بدلیل عمر کوتاه و زمان بسته بندی و حمل و نقل و اسکان در مقصد ممکن است در طوب مسیر یا به محض رسیدن مگس های بالغ تلفات دهند.

اگر هدف شما تکثیر و پرورش است می توانید تخم مگس سرباز سیاه با درصد هچ بالا یا لارو ریز یا لارو سایز بزرگ را از مزرعه تهیه کنید.
اما اگر هدف تحقیق و بررسی و فیلمبرداری، استفاده از حشره بالغ است که باید حضوری بالغین راه تهیه و مسولیت حمل و نقل و تلفات برعهده خود شما خواهد بود.

درآمد پرورش مگس سرباز سیاه
پرورش حشرات خوراکی مثل مگس سرباز سیاه، میلورم، سوپرورم و بقیه حشرات جهت خوراک حیوانات مثل سایر شغل‌هاست اما جدید بودن پرورش حشرات باعث می شود سودهای بیشتری برای اولین تولیدکنندگان آن به دست آید که این اولین نفرات در کل ایران از نفر اول تا نفر دهم می باشد. پرورش مگس سرباز سیاه در کنار سایر موجودات پرورشی مثل مرغ، طیور و ماکیان، گاو، گوسفند و ماهی که انسان‌ها پرورش می‌دهند.

درآمد یا سود پرورش مگس سرباز سیاه . درآمد فارم سالن مگس سرباز سیاه
درآمد یا سود پرورش مگس سرباز سیاه
درآمد یا سود پرورش مگس سرباز سیاه
درآمد یا سود؟ این دو مورد با هم متفاوت است، درآمد کل مبلغ یا پول دریافتی از کل خدمات اون مجموعه است و سود مبلغی است که از کسر هزینه های روزانه و ماهیانه و جانبی بدست می آید. پس به این مورد توجه کنید. سود پرورش مگس سیاه سرباز، براساس تهیه ی غذای این حشره است، چون مواد اولیه از پسماند تشکیل می‌شود، اگر شما دسترسی به منبع غذایی ارزان، داشته باشید می توانید سود خوبی دست داشته باشید


ایده پرورش و تکثیر مگس سرباز سیاه زمانی ایده است که شما نفر اول آن شغل را انجام دهید وقتی دیگران در حال پرورش هستند دیگر این مورد برای شما ایده پرورش و تکثیر نخواهد بود. ایده برای اولین بار اجرا می شود یا ایده نفرات قبلی بعد از بررسی و تحقیق بهبود داده می شود.
شما باید بعد از پرورش این حشره ایده تولید محصولات جدید در ایران ارایه کنید محصولاتی که تا الان در ایران فروخته نشده است.
از ایده پرورش و تکثیر مگس سرباز سیاه خارج از ایران استفاده کنید و ایده های جدید در ایران با محصولات متنوع مگس سرباز به مصرف کنندگان ارایه کنید و سود بیشتری کسب کنید.

صادرات حشرات خوراکی
در ایران حشرات خوراکی پرورشی را نمیتوانید به راحتی صادر کنید، همه حشرات امکان صادارات ندارند.
شمای تولید کننده با ایجاد ارزش افزوده با ایجاد محصول جدیدی که در ایران تولید نمی شود می توانید سود های زیادی در چند ماه یا سال اول کسب کنید.

این مطالب ؛پرورش مگس سرباز سیاه؛ برای علاقه مندان به پرورش حشرات بفرستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *